Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Saturday, April 14, 2012

Alohomora Pottermore!


Assalamualaikum, Hello!

Finally, Pottermore dah dibukak untuk public tadi setelah lama dibuka untuk sejuta beta testers. Aku rasa sangat happy! Aku dah sign up dah!

So korang boleh pergi ke site Pottermore and sign up untuk menyelami lebih dalam dunia Harry Potter ni! 

Apa itu Pottermore korang tanya?

Haaa, Pottermore ni adalah salah satu idea JK Rowling supaya dapat mengembangkan lagi dunia Harry Potter, taklah mati sampai buku ketujuh aje. Pottermore ni adalah satu social media baru khas untuk peminat Harry Potter, banyak yang best dalam website ni sekadar yang aku tau, korang akan 'get sorted' kedalam rumah masing-masing; Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff atau Ravenclaw, korang boleh brew potion untuk kutip markah untuk rumah masing-masing, dueling dan banyak lagi! Korang jugak boleh baca more in depth pasal characters dalam cerita Harry Potter, kisah silam diorang dan sebagainya! Menarikkan? 

Bagi aku sangat menarik sebab aku memang peminat besar Harry Potter. Umur dah dekat 22, but still, aku peduli apakan :D

Buat masa sekarang ni, korang dah boleh sign up untuk account Pottermore korang sendiri, after dah siap daftar, korang kena comfirmkan account korang (e-mail validation bagai tu) and kena tunggu lagi satu e-mail untuk membolehkan korang explore the incredible world of Harry Potter...ecewah! Aku dalam phase tunggu e-mail kedua...tapi aku tetap super excited!!!


p/s-aku nye account bernama LumosQuill24018, kalau korang dah daftar dah boleh explore kontek2 aku! :P

Ciao!



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads