Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Sunday, April 1, 2012

Segmen: Bloglist April - Mei by Sharfynarz


Assalamualaikum, Hello!

Aku memang biasa hujung minggu akan kurang post, terbalik sikit dari kebanyakan orang, AHAHA. Sebab hujung minggu aku mengajar tuisyen, so lepas melayan karenah budak-budak, biasanya penat sikit. :P So lepas abis mengajar barulah ada masa nak blogwalk, ni pun mata punyalah berat....kat atas katil ni, hari plak mendung macam nak hujan (kalau hujan tu mesti dah drool dah skarang, LOL!). And dah blogwalk jumpa segmen ni. Misi aku nak cari lagi readers, so kena join ni!

Ni aku copy + paste je dari blog cik Sharfynarz ni, mak aih nama moden ni!


Syarat untuk join simple jer .

1. Letak banner yang buruk itew kat entry korang.
2 . Tulis entry korang yang bertajuk "SEGMEN : BLOGLIST April - Mei by Sharfynarz
3 . Suka hati korang lar nak follow or like my fan page .
4 . Siap ? Tinggalkan Link Entry korang kat komen entry ini

Senangkan . Semua senarai peserta akan diletakkan dalam bloglist aku selama 2 bulan . okay .

Objektif aku buat segmen nhe ialah , nak tambah followers , naikkan trafik blog , review blog korang and paling penting supaya aku rajin nak Blog Walking blog korang .

Tarikh tutup segmen ialah : 1 April 2012 pada jam 11.59 malam .


So bloggers, apa tunggu lagi! Join le!

Ciao!


10 comments:

  1. thanks coz join , tggu entry yg akan dtg okay , senarai bloGlist

    ReplyDelete
  2. hello..dtg dr segmen yg sma. jemput dtg

    ReplyDelete
  3. hehee .. sampai jugak ke sini .. jemput baca :

    http://www.inikisahtia.com/2012/04/agen-affiliate-diperlukan.html

    ReplyDelete
  4. hye...miera bw awk ye.. dtg dari segmen same. :))

    jemput ke http://mastrixia.blogspot.com/2012/04/senarai-peserta-segmen-bloglist-april.html :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for coming, n for the invitation! :)

      Delete

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads