Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Friday, March 30, 2012

Blog Review By Dilla Delaila


Assalamualaikum, Hello!

Kali ni nak join satu lagi segmen rebiu blog, kali ni dari cik Dilla Delaila pulak :D. Okeh, cik Dilla dia nak sebab kenapa nak join segmen ni. Well of course satu, nak support segala segmen yang ada dalam blogosphere Malaysia ni, kalau jumpa je, mesti join. Walopun tak kenal sapa-sapa, tapi aku rasa atas nama 'rakan blogger' kita saling sapot lah antara satu sama lain kan? :P 

Nombo dua, nak gak tau pendapat orang luar ape gaya blog aku ni. Apa taste reader sebenarnya kan? Apa yang buat seseorang tu tertarik kat blog aku ni. Bukan cik Dilla je yang boleh buat review (kalo terpilihlah!) sebenanya, tapi sapa-sapa yang nak buat aku persilakan. Mana yang baik insyaAllah kekalkanlah baik, mana yang lemah aku cuba perbaiki.

Nombo tiga, nak traffic, nak readers, followers pun nak jugak, cuma pada aku yang penting readers ada, follow tak follow tu nombo 14 (bak kata lecturer aku dulu), yang penting ada audience datang baca blog aku tiap-tiap hari. Jadi kalo dipilih untuk direbiu oleh cik Dilla, Alhamdulillah lah, kot-kot ada rezeki dia bawak sekali :P

Dah, panjang pulak -___- penak cik Dilla nak baca nanti, orang yang join pulak ntah ntah terlebih ramai pulak kikiki!


Ciao!


6 comments:

  1. haii assalamualaikum :) thanks for join segmen from my page . btw , nice page ! lain dari yang lain :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam :D join my giveaway la plak :P and thank you!! i like your page too, simple mimple yg comel!

      Delete
  2. simple mimple . haha LOL :p i like that word .

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tunggu tak lama lagi masuk kamus oxford tu :P

      Delete
  3. Hye..dtg sini...nice blog. (^_^)

    http://mastrixia.blogspot.com/2012/03/segmen-review-blog-by-dilla-delaila.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sudi singgah!!! dah followback dah :D

      Delete

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads