Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Wednesday, March 14, 2012

Welcome!

Assalamualaikum, Hello! 

Welcome to AjamOppical!

Terima kasih sudi datang, this is my new blog, blog ni vision aku nak buat less personal, more informational. Ehem-ehem. Tapi takdelah sampai tahap skema nerd bagai tu, tak, tak. Simple simple, mana-mana info aku rasa worth sharing, aku akan post kat sini, and kalau aku ada join akitiviti-aktiviti yang tak snore, aku akan post kat sini jugak. 

Dah lama nak buat blog yang macam ni, tapi baru sekarang rasa rajin nak merealisasikannya. InsyaAllah kerajinan ini akan berterusan so taklah blog ni macam pekan koboi (blog lama aku mungkin dah bersarang labah-labah uhuk2!). 

Tune in! Follow-followlah blog ni okeh?

New post coming up!



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads