Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Tuesday, March 27, 2012

Hadiah Dari Miss Z

Assalamualaikum, Hello!

Siapa tak suka hadiah kan? Walau bagaimanapun bentuk hadiah, aku mesti suka punya! Tak kisahlah dari sebesar2 trip ke angkasa lepas ataupun sekecik-kecik manik, tak kisah pun....janji orang bagi ikhlas kat aku, and I hope semua pun macam tu, appreciate the littlest of things...

Nak dijadikan cerita aku pun pergi ke blog Miss Z sebab di jenguk blog aku, aku pun jenguk balik and follow dia, jadi pulak follower ke-100 dia...so plak nama atas tu adalah hasil design cik Miss Z, jangan lupa jenguk blog dia okayyy! So lepas ni aku akan guna design tu jugak untuk sign post aku from now on, selang seli ngn design owl aku tu kikiki... :D 

Thanks Miss Z for this!! XD (serius aku excited n terharu!)



Ciao!


3 comments:

  1. wah dapat hadiah la dia. hehe. tahniah ajam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha tak sangka pun Hafzee, dapat, Alhamdulillah... :) thanks!!

      Delete
  2. hehehe...awak sudi terima pun dah cukup bermakna pd saya.. apa lg awak gunakannya.. Terima kasih ^^

    ReplyDelete

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads