Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Monday, March 26, 2012

Bilik Tidur Idaman


Assalamualaikum, Hello!

Sapa time kecik-kecik dulu suka katil double decker? Suka bilik penuh ngan sticker2 katun? AHAHAHA. Tu time kecik laa kan, aku sangatlah suka katil double decker, tapi parents tak penah belikan...tapi bila duduk asrama masa tahun 6 dulu, asrama baru, pergh...katil double decker so aku amek spot atas...kekekeke...

Tapi bila dah besar mesti nak bilik yang style kan? So aku jumpa gambar-gambar ni tadi enjoy!


Ala-ala English gitu, sesuai untuk yang berjiwa romantik

Ni lagi best, siap ada buaian lagi! Aku pun nak!

Yang ni setanding bilik Raja ni, sangat lavish!

Sah-sah laa bilik perempuan ni!

Yang ni sesuai untuk aku, sempoi-sempoi, simple-simple, aku suka :D

Tiba-tiba aku teringat Hogwarts, LOL!

Kalo nak tengok lagi, check kat sini!

(sumber: www.telegraph.co.uk)


Ciao!


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads