Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Sunday, June 10, 2012

Xperia Ion: Smartphone Terbaru Dari Sony!


Assalamualaikum, Hello!

Yeah Sony semakin rancak mengeluarkan smartphone dari siri Xperia mereka. Yang paling latest diberi nama Xperia ion. Baru beberapa minggu lepas aku share pasal tiga siri Xperia yang boleh kata baru jugak dalam entri  3 Smartphone Terbaru Dari Sony

Xperia ion ini pulak datang dengan dua jenis: Xperia ion HSPA ngan Xperia ion LTE.Xperia ion HSPA ni hanya support sambungan standard telefon sehingga sambungan 3G. Xperia ion LTE plak merupakan smartphone pertama dari Sony yang support 4G. Cuma tak sure sekarang ni keluar ke tak kat Malaysia. Harap-harap dapatla! Satu keistimewaan bagi aku ialah saiz skrin nya yang lebih besar 4.6 inci berbanding dengan 4.3 inci saiz skrin Xperia S. Tak jauh beza pun, tapi significant jugak pada aku.

Untuk spec lagi lanjut aku korek dari boleh cek kat SINI. Kat website Sony pun tak keluar lagi, aku tengok kat GSMArena.

Jom tengok sikit gambar-gambar dia!




Ye, rupa dia memang sama, takde bezapun. Cuma 4G support tu yang membezakan diorang.



p/s-aku ni peminat Sony through and through!

Ciao!



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads