Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Sunday, May 13, 2012

Mother's Day


Assalamualaikum, Hello!

Semua tahu hari ni Hari Ibu, despite ada sesetengah (ataupun seorang, tak sure) mengatakan menyambutnya haram, tapi, disebabkan takde fatwa kukuh tak salah nak menghargai jasa ibu. Tapi kena ingatlah, hargai jasa ibu tu bukan nye sehari aje, kenalah tiap-tiap hari... Apa-apapun, lepas mengajar pagi tadi, petang tu kami semua pergi lah celebrate Mother's Day. Aku ngan abang share belanja family makan-makan luar, ahaha, bukan selalu pun... Sebab time birthday mak hari tu memang kitorang semua super busy ngan event memang tak sempat sambut pun, so kira hari ni tadi, sambut sekaliguslaa... Jimat pun jimat :P

So, to my mum, I love you. I've said it before. And now I'm writing it. You're a great, great person mom! :D

On another note, segmen aku dah tamat pukul dua tadi (tak sempat update pkul dua sebab dah gerak ke bandar time tu :P). Bagi aku sambutan agak kurang, but still ada 16 orang yang join. Aku sebenonye risau takde yang join ahahaha. So, Alhamdulillah despite everything ada jugak yang sudi join. Thanks korang! Klik banner kat bawah ni kalo nak tengok sapa yang join ye... :)


That's it. Oh ya, jadual aku terbalik sikit ngan orang lain, orang lain biasa relax weekends, aku busy weekends relax weekdays ahaha! :D

"Ibu... Ibu.... Engkaulah, ratu hatiku...."


2 comments:

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads