Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Friday, May 18, 2012

Community: Rancangan Favourite Dah Tamat! :(


Assalamualaikum, Hello!

Hari ni tamatlah cerita favourite aku tahun ni, Community, untuk season 3. Aku tengok dari season 1 tahun ni gak hihihi, lepas tengok beberapa episod kat Fox Asia tu, aku donlod terus and boy, this is a great show! So. Damn. Good! Ikut ranking, 1. FRIENDS (of course), 2. Community! Nombo 3 ke atas tak kisah ahaha! 

Cerita ni mengisahkan tentang sekumpulan pelajar kat fictional community college bernama Greendale yang berkumpul secara tak sengaja bila Jeff (tengok dalam gambar bawah ni) nak tackle Britta dengan buat fake study group untuk belajar bahasa Sepanyol. Everything unfolds after that. Memang diorang ni gila-gila tahap gaban! AHAHAHA. Serius!


Taknak laaa bagitau banyak-banyak, kena laa tengok sendiri :P. Aku ni memang sitcom-junkie. Macam-macam sitcom aku follow. Dah habis yang ni, kena cari yang lain. Banyak dah sitcom yang dah abis season selain Community, contoh, How I Met Your Mother season 7 dah abis (tak ade lagi mak diorang tu), Two and a Half Men season 9 pun dah abis, Happy Endings season 2, 2 Broke Girls season 1, The Big Bang Theory season 5, Park and Recreation season 4, Whitney season 1, semua dah abis.

Yang dah nak abis tak kurangnya, The Middle season 3 dah nak abis, oh, yang tu je lagi sitcom yang aku follow yang blom abis. Tu pun maybe next week abis. Haish....

Oh, Cougar Town ada lagi, phewww..

Okaylah, nak carik sitcom baru dulu nak follow!


#Community #sixseasonsandamovie #coolcoolcool #Greendale 

Ciao!



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads