Ads

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Tuesday, May 29, 2012

Sekitar Pesta Bederun Balingian 2012


Assalamualaikum, Hello!

So last post aku ada post gak pasal Pesta Bederun ni, kalo blom baca boleh baca kat SINI. So ari ni aku tambah lagi sikit gambar-gambar sekitar Pesta bederun Balingian 2012 untuk tatapan korang. Meriah tau! Tengok, KM pun senyum. KM pulang bukan dengan tangan kosong lagi, siap bawak udang balik ngan dia hihi!

Jom enjoy gambar-gambar ni! 

Pertandingan 'Perahu Bidar'. Ada banyak kategori ni. Wajah ceria walopun penat! Semangat yaww!

Senam seni, aku tak pergi, tido lagi kot :P

Rempit dalam air, ada berani??

Ini rempit legal punya, tengok Team ni, perghhh. Ni team TT Crew. Ada lagi....tapi takdek gamba -___-

Sekitar hari terakhir, ramai turun padang

YB Fatimah pun datang gak...

Pehin Sri berucap...

Penyampaian hadiah untuk peserta bertuah (part ni ada masuk berita pagi Isnin tu :P)

Penyampaian trofi dari Penghulu (berbaju merah.......dan bapak aku :P)

Aku tak berpeluang lagi nak kayuh (betul ke kayuh? aku tau bahasa inggeris dia 'row' je -__-) perahu ni

Makanan untuk orang ramai disediakan, percuma! (Tu yang ramai datang tu kot, LOL!)

Tapi apa-apapun, walaupun panas terik, ramai tetap datang nak tengok pesta ni. Makanan free ke tak tu takde effect pape pun, sekadar bonus. Yelah, tempat kami ni pun hanya sekadar pekan kecil, kalau bukan Pehin Sri Taib yang pegang tempat kami ni, ntah bilanya nama Balingian nak masuk newspaper. AHAHAHA. Sumpah. Sedikit sebanyak event macam ni dapat gak jadikan Balingian satu tempat yang orang kenal.

Sementara tu, baik gak aku promote kampung aku ni kan, untuk kaki pancing, meh laa datang Balingian, kalau tiba musim udang, hasil tangkapan sangat lumayan okay! Mungkin kaki pancing tegar ada yang tahu Balingian ni memang kaya ngan udang dia. Tak percaya? Meh try! :P


Ciao!


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Thank You! Tinggalkan sekali back link ke blog anda kalau ada okeh! :)

Your friends might like this too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads